Δράσεις

Ο ΕΟΣ Αλμυρού Στο Βόρα

Άλλη μια προγραμματισμένη εξόρμηση για τα μέλη του ΕΟΣ Αλμυρού το 2ήμερο 18 & 19 Ιουνίου 2011. Τόπος εξόρμησης το Λουτράκι Αριδαίας αλλά και η κορυφή του "Καιμάκτσαλαν" (Βόρας) στα 2.524μ.

Τα μέλη του συλλόγου έφτασαν το Σάββατο το πρωί με τα Ι.Χ. αυτοκίνητά τους στο Λουτράκι Αριδαίας (Λουτρά Πόζαρ) και σε υψόμετρο 390μ. Από εκεί θα ξεκινούσε μια πορεία, ελαφρά ανοδική και έως τα 700μ. ακολουθώντας το μονοπάτι Μ2, με προορισμό το καταρράκτη της «Κουνουπίτσας», μέσα στο ρέμα του Αγ. Νικολάου.

Μετά από 2,5 ώρες φτάσαμε στο προορισμό μας, το θέαμα του καταρράκτη μας αποζημίωσε. Μέσα σε ένα στενό κομμάτι, ο 13μέτρων καταρράκτης έπεφτε με ορμή και σχημάτιζε μια μικρή λίμνη! Η συνέχεια της πορείας μας ήταν μέσα στο ρέμα «Ράμνο Μπόρ». Μετά την είσοδό μας στα στενά του ρέματος και σε απόσταση 6 Κm. από τα λουτρά «Πόζαρ» πήραμε το δρόμο της επιστροφής, μέσα από το ρέμα, κυριολεκτικά και μεταφορικά!

Τη Κυριακή το πρωί, μετά τη ξεκούραση μας στο Λουτράκι Αριδαίας, -εκεί όπου στη πλατεία του χωριού υπάρχει το άγαλμα του καπτάν Κώστα Γαρέφη, όπως τον αποκαλούν οι ντόπιοι, ενός Μακεδονομάχου που έδωσε τη ζωή του για την απελευθέρωση της περιοχής και ο οποίος κατάγεται από τις Μηλιές του Πηλίου-,

ξεκινήσαμε με προορισμό το Χ/Κ Καιμάκτσαλαν, με σκοπό την ανάβαση στη κορυφή του βουνού και σε υψόμετρο 2.524μ. Στις 10:30 είμασταν έτοιμοι για τη κορυφή. Εκκινήσαμε από τη βάση του Χ/Κ, στο σαλέ και σε υψόμετρο 1.980μ. μετά από μια ανηφορική πορεία 2 ωρών είμασταν στην κορυφή του Καιμάκτσαλαν (ή Βόρας) στα 2.524μ. Εκεί όπου υπάρχει το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία, στα σύνορα των χωρών Ελλάδος και Σκοπίων, ένα «Σέρβικο» μνημείο του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου. Εκεί συναντήσαμε και φίλους συνορειβάτες από τον ΕΟΣ Δράμας. Μετά τις απαραίτητες φωτογραφίες, την ανάλογη ξεκούραση αλλά και την απόλαυση που προσφέρει μια κορυφή, πήραμε το δρόμο της επιστροφής, κατηφορίζοντας μέσα από το ρέμα της «Κρέμασης», εκεί όπου το χειμώνα υπάρχει μια από τις πιο δύσκολες πίστες του Χ/Κ.

Μετά και από μια σύντομη στάση στο παραδοσιακό οικισμό του Αγίου Αθανασίου, πήραμε το δρόμο της επιστροφής για τον Αλμυρό.